skip to Main Content

Designerens indretning

Lad indretningen tale sit helt eget tydelige sprog og fuldend den med farver.
Med den komplette, farvekoordinerede indretningspakke sikrer du din virksomhed en moderne og kompromisløs indretning.

En komplet indretningspakke er en færdig løsning, der indeholder en række møbler som de fleste virksomheder typisk skal bruge. Vi vil gerne gøre det nemt for din virksomhed at få en ny kontorindretning, uden at det skal tage for meget af jeres tid. Vi sørger for at håndtere stort set det hele. Det er lige fra ordrehåndtering, levering til montering.

En virksomheds kontorindretning har en stor indflydelse på, hvordan medarbejdere og kunder oplever virksomheden. Når virksomhedens brand og værdier er tydelige i indretningen, så skaber det tryghed og tillid både overfor medarbejderne og kunderne.

En kontorindretning skal kunne inspirere, motivere og engagere medarbejderne. For at skabe et sundt arbejdsmiljø og optimale vilkår for medarbejderne, er det vigtigt med et gennemtænkt kontorindretning. Her er det vigtigt at kortlægge medarbejdernes arbejdsrutiner for at skabe en indretning, der støtter op omkring deres arbejde og behov.

Ved at skabe de helt rigtige fysiske rammer så opnår du rige mange fordele:

  • øget arbejdsglæde
  • mindre sygefravær
  • øget produktivitet

Voers dygtige indretningskonsulenter hjælper dig fra start til slut med at nå i mål med dit indretningsprojekt. Vi bestræber os på at skabe en komplet indretning, der er indbydende og inspirerende.

Indretningspakken indeholder møbler til arbejdspladsen, kantinen og mødelokalet. Montage og fragt er inkluderet i prisforslaget nedenfor.

Når du vælger en komplet indretningspakke hos Kontormøbler.dk, så vælger du en færdig løsning med de møbler, din virksomhed har brug for. Her skal du blot tage stilling til hvilken løsning, der passer passer allerbedst til din virksomheds størrelse. Nederst på siden har vi lavet et prisoverslag som er baseret ud fra, hvor mange ansatte der er i virksomheden.

Ja, det kan du sagtens. Du kan enten vælge at tage udgangspunkt i denne indretningspakke og ændre få ting såsom farver, overflader eller antallet af møbler. Eller vi kan lave et komplet indretningsforslag, der passer 100% til jeres ønsker og behov.

Kontakt os på info@kontormoebler.dk.

Denne indretningspakke indeholder følgende møbler:

Prisoverslag ex. moms (Udregnet medio januar 2023)*

5 ansatte
149.277 kr.

DU SPARER 34.239 kr.

Pakken indeholder:

  • 1 x kantinebord
  • 1 x kantinebænk
  • 3 x taburetter
  • 1 x højbord
  • 6 x barstole
  • 1 x reol med 6 rum
  • 2 x reoler med 3 hylder
  • 5 x hæve-sænkeborde
  • 5 x kontorstole
  • 2 x glastavler
  • 1 x mødebord
  • 6 x mødestole
  • 2 x plantekasser
  • 5 x stoleunderlag
  • 1 x stort gulvtæppe til mødebord
10 ansatte
230.340 kr.

DU SPARER 56.041 kr.

Pakken indeholder:

  • 2 x kantineborde
  • 2 x kantinebænke
  • 6 x taburetter
  • 1 x højbord
  • 6 x barstole
  • 2 x reoler med 6 rum
  • 3 x reoler med 3 hylder
  • 10 x hæve-sænkeborde
  • 10 x kontorstole
  • 2 x glastavler
  • 1 x mødebord
  • 6 x mødestole
  • 3 x plantekasser
  • 10 x stoleunderlag
  • 1 x stort gulvtæppe til mødebord
30 ansatte
586.725 kr.

DU SPARER 159.511 kr.

Pakken indeholder:

  • 5 x kantinebord
  • 5 x kantinebænk
  • 15 x taburetter
  • 2 x højbord
  • 12 x barstole
  • 5 x reoler med 6 rum
  • 10 x reoler med 3 hylder
  • 30 x hæve-sænkeborde
  • 30 x kontorstole
  • 4 x glastavler
  • 1 x mødebord
  • 12 x mødestole
  • 5 x plantekasser
  • 30 x stoleunderlag
  • 1 x stort gulvtæppe til mødebord

*Prisoverslaget er med fragt, montage og miljø- og energitillæg.
Der kan forekomme prisændringer, men den aktuelle pris kan du altid finde på vores hjemmeside www.kontormoebler.dk.

Du kan lease kontormøbler hos Kontormøbler.dk

Ønsker din virksomhed en fleksibel løsning, hvor udgifterne holdes nede?
Det kan være din virksomhed er i vækst, overvejer at flytte eller udskifte hele inventaret?

Så er en leasingaftale en god løsning for din virksomhed.

Der er mange fordele ved at lease kontormøbler:

Bedre likviditet

Fast månedlig omkostning giver tryghed, da det altid er en kendt omkostning og derfor nemmere at budgettere.

Lavt omkostningsniveau

Omkostningsniveauet er ikke høje ved en leasingaftale hos Kontormøbler.dk. Fx opnår du en lav månedlig ydelse.

100% fradragsberettiget finansiering

Leasingydelsen er fuld fradragsberettiget i virksomhedens driftsregnskab.

Nemt at opgradere eller udskifte udstyret

Hvis du har behov for at ændre eller opgradere møblerne, kan det nemt gøres i hele aftaleperioden.

Prisoverslag med en leasingaftale

Priserne er ex. moms og renten er variabel (udregnet medio 2023).

Månedlig udbetaling (36 mdr.)
4.073 kr.

Købspris:
137.022 kr. ex. moms

Pakken indeholder:

  • 1 x kantinebord
  • 1 x kantinebænk
  • 3 x taburetter
  • 1 x højbord
  • 6 x barstole
  • 3 reoler med 6 rum
  • 5 x hæve-sænkeborde
  • 5 x kontorstole
  • 2 x glastavler
  • 1 x mødebord
  • 6 x mødestole
  • 2 x plantekasser
  • 5 x stoleunderlag
  • 1 x stort gulvtæppe til mødebord
Månedlig udbetaling (36 mdr.)
6.257 kr.

Købspris:
210.534 kr. ex. moms

Pakken indeholder:

  • 1 x kantinebord
  • 1 x kantinebænk
  • 3 x taburetter
  • 1 x højbord
  • 6 x barstole
  • 3 reoler med 6 rum
  • 5 x hæve-sænkeborde
  • 5 x kontorstole
  • 2 x glastavler
  • 1 x mødebord
  • 6 x mødestole
  • 2 x plantekasser
  • 5 x stoleunderlag
  • 1 x stort gulvtæppe til mødebord
Månedlig udbetaling (36 mdr.)
15.918 kr.

Købspris:
535.569 kr. ex. moms

Pakken indeholder:

  • 1 x kantinebord
  • 1 x kantinebænk
  • 3 x taburetter
  • 1 x højbord
  • 6 x barstole
  • 3 reoler med 6 rum
  • 5 x hæve-sænkeborde
  • 5 x kontorstole
  • 2 x glastavler
  • 1 x mødebord
  • 6 x mødestole
  • 2 x plantekasser
  • 5 x stoleunderlag
  • 1 x stort gulvtæppe til mødebord

Oprettelsesgebyr: 875 kr.
Restværdi: 5%
Engangsafgift/ udbetaling: 5%
Forud kvartalsvis betaling

Der tages forbehold for kreditgodkendelse og CVR. nr. er nødvendigt.

Har du spørgsmål til vores leasingaftale?
Kontakt os gerne på info@kontormoebler.dk